Wednesday, October 27, 2010

DULU KALAH SABUNG DI TUARAN.. KINI MATADOR DI BATU SAPI

Al kisah seorang Saudagar Mimpi yang pernah kalah bersabung di kampung sendiri kini mencuba nasib di perantauan. Namun kali ini dia tidak lagi bersabung ayam tapi kini beliau mencuba untuk menjadi matador yang menjinakkan SAPI yang mengganas. Isk isk isk... kalau dah tempat sendiri yang mana orang kampung sendiri pun tak ingin... rasa - rasanya kalau di luar sana adakah orang akan lebih menerimanya? heheheh lu pikirla sendiri....

p/s: Orang Batu Sapi takder ker yang cukupberwibawa sampai nak cari pemain import?

2 comments:

JomoSamaTuaran said...

geng...klu tampat sendiripun berkali-kali kalah, apa lagi mo cuba tampat orang. Mungkin dia fikir orang-orang di Batu Sapi ni macam Sapi juga.
Sdhlah begitu..buat gaduh lagi dgn org Sandakan...hitam lebam mata Ketua PKR Sabah di tumbuk orang-orangnya, kenapa juga mo bawa orang Tuaran jadi jentera pilihanraya, kan ada org-org c hasnarr dan thamrin di sini..?? Atau takut kena main...sekarangpun sudah kena main...sudah masuk perangkap...mcm mo keluar lagi ohhh!!!

Anonymous said...

hahaahahaha kesiannya di perangkap oleh pasukan sendiri.. nampaknya bakal korban plak dia di batu sapi ni hahahahah